SZYBKA WYSYŁKA DO 17:00
DARMOWA DOSTAWA OD 99zł

Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gwarancja

Gwarancja

Gwarantem jest firma Reball Technology Sp. z o.o., ul. Rzgowska 100/102, 93-153 Łódź.

1. Termin gwarancji wynosi 24 miesięcy dla osób fizycznych, 12 miesięcy dla firm. Gwarancja obowiązuje na terytorium RP.
2. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, na podstawie Art. 558 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
3. Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez Punkt Serwisowy – PS Gwaranta lub inne upoważnione przez gwaranta autoryzowane punkty serwisowe.
4. W przypadku stwierdzenia, w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostanie ona bezpłatnie usunięta w ciągu 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do PS lub innego wskazanego przez Gwaranta autoryzowanego puntu serwisowego. 
5. Sprzęt do naprawy powinien być dostarczony, do miejsca zakupu o ile to możliwe w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku kompletnego opakowania, ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
6. Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie przez reklamującego:
a) czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej (o ile wydano) 
b) dowód zakupu (faktura, paragon fiskalny lub potwierdzenia mailowe zamówienia) 
c) reklamowanego towaru z nienaruszonymi plombami producenta lub Gwaranta
Punkt Serwisowy może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności w dokumentach i sprzęcie lub naruszenia plomb. 
7. Gwarancja nie obejmuje sprzętu: 
- użytkowanego niezgodnie z instrukcją obsługi będącej na wyposażeniu sprzętu,
- uszkodzeniu przez czynniki zewnętrzne (uszkodzenie mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, oraz inne przyczyny, które nie mogą zostać objęte polisą ubezpieczeniową) 
- zmienionego lub użytkowanego niezgodnie z przeznaczeniem 
- uszkodzone w skutek niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej instalacji.
Gwarancji nie podlegają elementy eksploatacyjne naturalnie zużywające się, takie jak elementy grzejne, wszystkie rodzaje grzałek, groty lutownicze, elementy ruchome, żarówki, filtry itp. Dla tych towarów gwarancja jest ograniczona do 1 miesiąca.
8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (po stwierdzeniu prawidłowego działania sprzętu przez sprzedawcę lub Punkt Serwisowy) klient pokrywa koszty sprawdzenia sprzętu oraz koszty transportu urządzenia do i od PS. 
9. Gwarant nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli działalność ich zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze sił wyższego rzędu. 
10. Gwarancja na sprzedawany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumpcyjnych wynikających z niezgodności towaru z umową.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu